Dosarele X – Serialul care imi place

Aseara, aproape de miezul noptii, cautam ceva la care sa ma uit pe net.Vroiam sa gasesc un site unde sa ma uit la episoadele din Top Gear si sa fie subtitrate in romana, dar dat fiind faptul ca pe toate site-urile erau doar episoadele cu subtitrare in engleza, am decis sa caut alt serial la care sa ma uit.Cum eu nu sunt chiar un impatimit al serialelor, am tot cautat prin lista cu seriale pana am ajuns la “Dosarele X” .

Primul episod m-a capturat total si m-a facut sa fiu atent ca la nici un alt film, iar la cel de-al doilea episod nu am mai apucat sa ma uit in intregime din cauza oboselii, dar promit ca in seara asta nu mai ratez ocazia.

“Dosarele X” este un serial legat de investigatia cazurilor ce nu au explicatii stiintifice, iar chestia asta m-a capturat total si cred ca o sa ma faca sa ma mai uit la cateva episoade(cateva mai multe).

Aveti mai jos un trailer pentru “Dosarele X”,iar daca sunteti interesat de episodul 1(cel pe care l-am laudat mai sus) , il puteti vedea aici : Dosarele X – Episodul 1 Sezonul 1

Leave a Reply

